База знань

«Портфель доброти» від Донецького міського благодійного фонду «Доброта»

На І Всеукраїнському форумі соціальних підприємців, що проходив 14 березня 2013 року у Києві, директор Донецького Міського Благодійного Фонду «Доброта» Яків Рогалін подарував Всеукраїнському ресурсному центру розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи» «Портфель доброти», який містить підбірку матеріалів про соціальне підприємництво. Усі матеріали доступні для усіх бажаючих у бібліотеці ресурсного центру.

Детальніше...

Про соціальне підприємництво

Соціальне підприємство – це бізнес, метою якого є вирішення соціальних проблем. Прибутки соціального підприємства спрямовуються головним чином на розвиток бізнесу, громадські справи чи на вирішення гострих суспільних проблем. Таке підприємство діє за всіма законами бізнесу і приносить прибуток, тому не вважається благодійною організацією. Воно поширюється на такі галузі, як освіта, охорона навколишнього середовища, боротьба з бідністю, захист прав людини тощо.

Детальніше...

Потреба в інноваціях і соціальне підприємництво

 

Каріна Санлайф

Бізнес-тренер, коуч, консультант з соціального підприємництва,.
Автор інтернет-проекту «Співдружність 'Sun & Life'».

Сайт автора http://karisunlife.com/autora 

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

  

При розробці тренінгової програми, я зацікавилася історією розвитку соціального підприємництва у Швеції. І дізналася, що там набагато частіше використовується поняття «соціальні інновації», яке включає в себе і соціальне підприємництво. В країні існують давні традиції підтримки малого і середнього бізнесу. Підприємства, що працюють, як соціальні, отримують різні види протекції від держави, і в першу чергу – на місцевому рівні.

Детальніше...

Що таке шкільне підприємництво? Німецький досвід

 

 

Богдан Андрощук, доктор філософії, координатор програми співробітництва задля розвитку в Україні/Молдові при Дитячому Фонді Німеччина (ChildFund Deutschland e.V.)

 

 

Шкільне або учнівське підприємництво – один із найбільш успішніших методів розвитку молодіжного підприємництва, соціальної відповідальності та підготовки до свідомого життя у школі. Воно сприяє і розвитку самої школи як відкритої назовні інституції. Така проектна бізнес-модель «дорослих» форм підприємництва, яка створюється самими учнями та за їхньої ініціативи і працює за усіма правилами бізнесу в рамках школи, успішно підтримується у Німеччині з боку держави, суспільства та бізнесу. В Україні така модель донині маловідома. У даній статті коротко викладено суть шкільного підприємництва та його особливості у Німеччині, з метою поширення такої ідеї в Україні та знаходження однодумців щодо її впровадження та розвитку.

Детальніше...

Ashoka

Компанія «Ashoka» вважається «хрещеним батьком» соціального підприємництва. Саме завдяки діяльності цієї компанії і зокрема її засновника Біллі Дрейтона,  соціальне підприємництво як практика бізнесу і як предмет вивчення почало своє широке розповсюдження.

«Ashoka» вважає, що будь-яка людина може навчитися і застосувати співчуття, критичні навички, емпатію, роботу в команді, лідерство та робити зміни, щоб бути успішним у сучасному світі. Саме тому  необхідно створити можливості, в яких кожен, хто має необхідні навички та ідеї міг вирішувати складні соціальні проблеми. Робиться акцент на тому, що в основі соціального підприємництва лежить принцип «ідея, плюс енергія того, хто здатний її втілити». Саме тому асоціація підтримує не так ідею соціального проекту, скільки здатних втілити її людей. На даний момент фонд  здійснює свою діяльність в більш ніж 70 країнах і підтримує роботу майже 3000 соціальних підприємців.

Детальніше...

Додати новину

Довідник

YouTube-канал

http://www.youtube.com/user/SocialEnterpriseOrg

Нас підтримали