в Україні

Яким чином починати соціальне підприємство? Спиратися лише на власну інтуїцію та бажання робити добру справу чи пройти підготовку ведення підприємницької діяльності?

На ці та багато інших питань журналістам ВРЦ розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи» відповів маркетолог «Горіхового дому» Остап Онишко.

Детальніше...

Шукаємо інвестора для реалізації соціально-бізнесового проекту.

Для реалізації соціально-бізнесового проекту потрібні інвестиції.

Сфера діяльності: виробництво специфічного обладнання. Орієнтація майже повністю на зовнішні ринки. Соціальний ефект: забезпечення обладнанням, що буде вироблятися, представників соціально-вразливих верств населення України. Завдяки нормальному обсягу експорту та інноваційним вітчизняним технологіям, можна буде виготовляти обладнання за прийнятними цінами, доступними для споживача.

Детальніше...

БИЗНЕС ПО РАСЧЕТУ И ЗОВУ СЕРДЦА

От тысячи до десятков тысяч гривен прибыли готовы отдать иные предприниматели на поддержку тех, о ком государство устает заботиться или не беспокоится вовсе. Поэтому таких бизнесменов называют социальными. Деньги на зарплату и операционные расходы формируются в их организациях-компаниях из доходов, а прибыль они отдают на благотворительность. То есть они трудоустраивают себя и помогают людям.

Детальніше...

Тактильні карти, схеми приміщень та звукові сигналізатори – це те, що допомагає людям із вадами зору краще орієнтуватися у просторі.

На І Всеукраїнському форумі соціальних підприємців журналістам ВРЦ розвитку соціального підприємництва«Соціальні ініціативи» вдалось поспілкуватись із Анастасією Герець, яка представляє соціальне підприємство «Нотіс». Основна мета цього підприємства - створення сприятливого середовища для життєдіяльності людей із вадами зору.

Анастасіє, у чому полягає саме виробнича складова Вашого соціального підприємства?

Виробнича складова СП «Нотіс» полягає у виготовленні тактильним шляхом карт та схем приміщень. Така продукція допомагає незрячим людям краще орієнтуватися у просторі. Також ми виробляємо таблички на двері та звукові сигналізатори, які встановлюються в кухонних приміщеннях та дають орієнтир на звук. Таким чином люди із вадами зору можуть підвищити свою продуктивність та покращити умови проживання.

Детальніше...

У ПОШУКУ ПРОРИВУ З СТАБІЛЬНИМ РЕЗУЛЬТАТОМ: ЯК СОЦІАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ ПЕРЕМАГАТИ В КОНКУРЕНЦІЇ ТА УТРИМУВАТИ УСПІ

Євген Глібовицький, партнер експертної компанії pro.mova, член Несторівської групи

Соціальне підприємництво в Україні часто є не просто більш ефективним із наявних варіантів вирішення соціальних проблем, а єдино можливим. В момент, коли держава профанує покладені на неї соціальні чи регуляторні функції, громадяни потребують «паралельних структур» - від освіти до допомоги немічним, від безпеки до незалежних медіа. Соціальні підприємства, які прямо чи опосередковано беруть на себе частину суспільних рахунків, в конкурентному ринку товарів та послуг не мають відчутних переваг, навпаки – вони обтяжені відповідальністю. Банкрутство – ринкова поразка такого підприємства – стає не стільки поразкою амбіцій підприємця, а ймовірною життєвою поразкою тих, для кого існування соціального підприємства було способом утримання на плаву. Це робить спроможність соціальних підприємств вигравати конкуренцію у «звичайних» компаній критичним чинником загального добробуту. Як досягнути цієї конкурентоспроможності?

Детальніше...

Додати новину

Довідник

YouTube-канал

http://www.youtube.com/user/SocialEnterpriseOrg

Нас підтримали