Прибутки чи етика - для бізнесу часто ці категорії на різних шальках терезів. Фінансовий успіх часом вартує здоров'я і навіть життя клієнтів. А відмова від такого заробітку може призвести до краху компанії. Для соціального бізнесу дилема "гроші-етика" постає не рідше, а то й частіше, ніж для звичайного. 6 лютого 2019 року на відкритій зустрічі "Порядний бізнесмен" в Українській соціальній академії шукали відповіді на гострі запитання. Серед експертів слово мала Тетяна Левківська, координаторка проекту "Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою "знизу".
Етика в бізнесі, надто соціальному, - це must
Тетяна Левківська зауважила, що успішний бізнес повинен бути етичним. Якщо керівники організацій будуть думати лише про прибуток, то, звісно, зароблятимуть багато грошей. Проте, якщо їхні принципи не будуть сприйматися суспільством, то навряд чи це говоритиме про успіх компанії. Нині клієнти дедалі частіше купують не товари і послуги, а відображення власних цінностей. "Раджу завжди, коли стоїш перед складним вибором, пам'ятати, що завтра буде новий день, в якому вам жити і працювати", - переконана Тетяна Левківська.