Задум Творчого швейного простору зародився в мене ще більше року тому. Була зроблена велика робота по розробці концепції, пошуку приміщення. Та постійно зустрічалось якесь підводне каміння, я знаходила приміщення, що мені підходили по визначеним параметрам, та весь час угоди злітали. Витративши велику кількість часу, сил та емоцій, я вирішила пустити все на самоплив. Згодом мене захопило більш глибоке дослідження 3D. Мені дійсно подобалось вчитися. Мені подобалося, що я роблю. І найбільше - мені подобався результат. Що приносило неймовірне задоволення...
По закінченню навчання я згадала про свій проект. Почала відвідувати різноманітні заходи, ті, що хоч якось стосувались початку власної справи, 3D та інновацій в цілому. Випадково потрапивши на захід до IT-association - я згодом відвідала їх усі, всі заходи що вони проводили. І відразу підписалась на новини від Вінницького молодіжного центру "Квадрат". Де і натрапила на Idea Garage : Соціальне підприємництво.
Не маючи ніякого уявлення, що там має відбуватись, пішла, щоб дізнатись, яке ж воно. До виступу та презентації своєї ідеї я була, просто, не готова. Та все ж, переборовши свій страх, як на диво, розділила друге та третє місця ще з одним учасником. Для мене це був шок. Не думала, що моя ідея соціальна, і що такій кількості людей вона відгукнеться. Ще й досі не можу повірити в це. Нам вручили запрошення на хакатон, та запрошення до Одеси на Social Business Camp.
Business Camp в Одесі
Перший день був супернасичений. Просто неймовірно круті спікери. Ігор, що заставив глибше зазирнути в себе, знайти свої цінності, зрозуміти, що ж тобою рухає. Знайти той важіль, ту мотивацію, яка буде заставляти рухатись тебе далі, не покладати рук. Знову і знов запалювати тебе. Дав неймовірну широку площу для роздумів. Анна, що допомогла розкласти все по поличкам та підказала, як зручно створювати та прописувати бізнес модель за допомогою Бізнес Канви.
Щовечора Олександр Кайгородов навчав та тренував нас майстерності Пітчингу.
Нас смачно годували та гостинно приймали в неймовірно привітному, відкритому, готелі Orange, що знаходився буквально за стінкою від місця де нас навчали - Impact Hub Odessa. ImpactHub Odessa - це серце де розвивалися всі події, тут про нас дбали відкриті, привітні організатори. Забезпечували всім необхідним та давали можливість відволіктися, що дуже важливо. Бо інформації було дуже багато, і навчатися в таких обсягах ніхто, мабуть, з нас не звик. Вільні хвилинки та хвилинки фізичної розрядки, допомагали збадьоритися та перезапуститися, для можливості подальшої продуктивної праці та сприйняття інформації.
Другий день дався мені найважче, оскільки ми проговорили до 3 години ночі, розмірковуючи про цінності, і про те як вони можуть відрізнятися у різних людей. Та наскільки сильними можуть бути. Дана тема дуже сильно захопила нас. Вважаю, що саме другий день був найважчий та чи не найважливіший саме в розумінні підприємництва. Тут ми розглядали фінансові питання та важливість вимірів впливу, для розуміння ефективності дій та свого вкладу до вирішення певного соціального питання. Які можуть допомогти виявити певні прорахунки в напрямку діяльності підприємства, та підказати шляхи вирішення даних питань.
Наступний день був як ковток свіжого повітря. Разом з нашим крутим екскурсоводом Іллею ми прогулювались по центру Одеси відвідуючи надзвичайні місця, що були наочними прикладами соціальних підприємств. Це відкритий "Художній музей Одеси", єдиний і неповторний магазин Одеси українських сувенірів і вишиванок "Незалежні", незабутній простір Mindspot , що так необхідний в сучасному світі. "Добробутік" як приклад можливості допомоги лікарням, та приклад дій для вирішення певної соціальної проблеми. Друга половина дня була присвячена юридичним аспектам підприємництва. Де питанням, що турбували учасників було приділена найбільша кількість часу.
Четвертий день неймовірно сильно всіх об’єднав. Ми познайомилися з таким поняттям, як "партизанський маркетинг", заставили інтенсивно працювати свій мозок при Brainstorm на користь еко-акції #морегоря. А ввечері змогли стати учасниками цієї акції, яка мала на меті привернути увагу до засмічення пластиковими та поліетиленовими виробами набережних, і не тільки, зон міста. Надзвичайно потужно була подано інформація на рахунок комунікаційної системи проекту.
Заключний день підсумував всі пройдені етапи і дав розуміння про важливість планування. Що чітко визначена стратегія дій - ключ до швидкої реалізації задуманого.
А ще Одеса це :
Любі серцю друзі, яких не хочеться відпускати.
Неймовірної краси Архітектура, з своєю ліпниною, фресками, скульптурою.
Доброзичливі та чуттєві одесити.
Червона доріжка Одеського кінофестивалю.
Неймовірно надихаючий "Зелений театр"
Море....