Працювати в ГО краще, ніж мріяти про ідеальне суспільство і нічого не робити. До того ж, якщо наполегливо працювати, громадська діяльність дозволяє побачити результати своєї роботи вже у найближчій перспективі. Найголовніше не втрачати мотивацію, постійно вчитись і не боятись помилок. В Українській Соціальній Академії спробували з’ясувати, які якості та навички необхідні для працівника третього сектору — і чи можна їм навчитись.
Економічна обізнаність
Громадським організації конкурують між собою за фінансування — від благодійних організацій, бізнесу чи приватних донорів.
Тому, незважаючи на те, наскільки далекою є ваша діяльність від бізнесу чи політики, тримати руку на пульсі світових трендів не завадить — адже від цього залежить, чи зможете ви зібрати необхідні кошти.
Навички моніторингу та оцінки свого соціального внеску
Вплив можна вимірювати якісно та кількісно. З кількісними показниками все зрозуміло — це може бути кількість людей, які скористались вашими послугами, відвідали ваш захід та ін.
Але ваш соціальний внесок насправді може бути набагато більшим — адже зміни в житті однієї людини також впливає на її сім’ю, громаду та багатьох інших людей. Тож враховувати дані — варто, але також потрібно не забувати, що соціальний вплив не завжди можна виміряти в цифрах.
Постійне навчання
Маючи обмежені ресурси та працюючи нестабільному середовищі, необхідно докладати чимало зусиль, щоб адаптуватися до змін. Робота в громадському секторі вимагає швидкого прийняття рішень, лідерських якостей та працездатності та навичок управління.
Навички фандрейзингу
Вміння фандрейзити — чи не найважливіше для соціального підприємця або працівника ГО. Проте покладатись виключно на допомогу донорів та благодійних організацій не варто. Адже непросто стати справжнім чейнджмейкером, якщо не маєш фінансової стабільності і живеш від гранту до гранту.
Зрештою, нестача фінансування часто призводить до закриття проектів та зникнення певних послуг, а також до скорочення штату працівників.
Саме тому фахівцям громадських організації варто не тільки будувати стосунки з донорами і прокачувати навики фандрейзингу, а розвивати партнерську мережу, шукати інвесторів та, в цілому, розвивати підприємницьке ставлення до збору коштів.
Чудовою можливістю може соціальне підприємництво, яке дозволяє громадським організаціям не залежати від грантів і самим заробляти на свою діяльність.
Дізнатись, як створити соціальне підприємство для фінансування своєї громадської організації можна дізнатись на онлайн-програмі з розвитку соціальних підприємств «Від ідеї до бізнесу: пре-акселератор» Української Соціальної Академії.
Програма для вас, якщо:
- Ви хочете створити власний соціальний бізнес, але не маєте ідеї
- У вас є класна ідея, але не знаєте з чого почати
- Уже стартували, але зіткнулись із перешкодами
- Працюєте в соціальному проекті та прагнете зробити його фінансово незалежним
Програма розроблена Українською Соціальною Академією за методиками Віденської бізнес-школи (Австрія) у партнерстві з Santa Clara University у Кремнієвій долині (США).
3-місячне онлайн навчання:
— перевірите свої ідеї на життєздатність,
— дізнаєтесь, як продавати свій продукт,
— знайдете однодумців та партнерів
— розробите бізнес-план
40+ годин теорії та практики
поєднання онлайн лекцій та самостійної роботи над власним проектом
Робочі інструменти та кейси
під час навчання ви проаналізуєте кейси успішних соціальних підприємств та зможете адаптувати їхній досвід під власні потреби.
Суспільно корисна справа
- Ви зрозумієте, як запустити на базі своєї організації власний соціальний бізнес — від ідеї до першого продукту.
- Зможете зробити свою соціальну ініціативу фінансово незалежною.