Доброго дня! Так, поведінка клієнтів змінилася. Більшість споживачів, перейшли в онлайн простір. Попит на деякі товари зменшився (наприклад, електротехніка), а на інші збільшився (медичні, для дітей та побуту тощо). Відповідно на ці зміни зреагували і підприємці, використовуючи інтернет канали: сайти, маркетплейси та соціальні мережі. Для соціальних підприємців, які готові запропонувати свої товари в онлайні, є наступні можливості: 1) Реєстрація на маркетплейсі. Серед українських таких майданчиків можна скористатися послугами: prom.ua, olx.ua, bigl.ua, crafta.ua. Або зареєструвати свій магазин на В2В майданчику, наприклад Hubber.pro, який надає можливість бути присутнім одразу на кількох маркетплейсах. 2) Робота у соціальних мережах. На сьогодні багато хто продає/рекламує свої товари та послуги за допомогою Facebook, Instagram та YouTube. 3) Відкриття власного інтернет-магазину. Цей спосіб буде вимагати від власників початкових інвестицій та самостійного просування. Але можна скористатися недорогими шаблонами вже готових сайтів від: wix.com, tilda.cc або shop-express.com.ua (2 місяці безкоштовного користування). Що обрати - вирішувати підприємцю, адже це залежить від багатьох чинників: бюджет, досвід, товарний асортимент тощо. З приводу подальших тенденцій на ринку, то можна точно сказати, що гроші нікуди не зникнуть, тому купувати/продавати продовживатимуть. Скоріш за все зміняться пріоритети. Тому підприємцям у цей час потрібно бути спостережливими та гнучкими до змін. Для цього перегляньте бізнес-модель вашої компанії та скорегуйте її основні елементи: клієнти, ціннісна пропозиція та канали просування.