Відповідь: Максим Стрельчук, юрист:
Такий меморандум може складатись у довільній формі. При цьому зазвичай у структуру меморандуму про співпрацю включають:
1) Преамбулу, де вказують найменування сторін та їх уповноважених представників, юридичні підстави, на яких діють такі представники (статут, довіреність, тощо), фактичні підстави, на яких діють сторони (спільний інтерес у певній сфері діяльності, реалізація певного проекту, тощо)
2) Мету співпраці
3) Принципи співпраці (наприклад, добросовісність, прозорість, підзвітність, ефективність)
4) Напрямки/сфери співпраці (сфери діяльності, в яких сторони здійснюють співпрацю)
5) Заходи/зобов’язання по співпраці (конкретні дії, які сторони здійснюватимуть на виконання співпраці, як виконання проекту, виділення фінансування, звітування про дії, тощо)
6) Організаційні форми співпраці (періодичні зустрічі, створення робочих груп, комунікаційні питання, тощо)
7) Прикінцеві положення, де визначаються питання строку дії меморандуму, його юридичної сили (як правило, меморандуми не мають юридично зобов’язуючої сили на відміну, наприклад, від договору про співпрацю), тощо.
8) Реквізити та підписи сторін.