Зазвичай ми розробляємо ціннісні пропозиції для наших споживачів та клієнтів, коли розробляємо для них нові продукти та послуги.
І це абсолютно правильно, адже задоволення потреб клієнта призводить до збільшення продажів та формування ринкового простору. Той самий підхід діє і при побудові сталого партнерства. Чим більшу цінність ми створюємо для партнера, тим міцніше буде наше партнерство.
5 жовтня о 15:00 ми проведемо третій вебінар із серії “Розвиток сталого партнерства”, під час якого ми поговоримо про те, яку цінність можуть створити соціальні підприємці для традиційних бізнес-компаній. Ми подивимось на наших партнерів та інших зацікавлених сторін як на наших клієнтів. А ще розглянемо практичні інструменти, які допоможуть створити для них більшу цінність.
Спікер вебінару — Петро Дарморіс, член правління Української соціальної академії. Петро — тренер з програм організаційного розвитку та соціального підприємництва Української соціальної академії, а також запрошений викладач Українського католицького університету. Він працює зі стартапами, соціальними підприємствами та організаціями понад 6 років, і допомагає їм у стратегічному та операційному плануванні, розробці бізнес-моделі та управлінні командами.
Мова вебінару — англійська, з синхронним перекладом на українську.
Реєструйтесь вже зараз за посиланням.