19 листопада відбудеться майстер-клас Вікторії Єсауленко (Victoria Yesaulenko), директорки з маркетингу Asters, "Ефективнеспілкування з клієнтом. Лайфхаки від маркетолога".
Тренер Вікторія Єсауленко:
▪️ Досвід в PR і маркетингу – 17 років
▪️ Сертифікований бізнес-тренер
▪️ Колумніст Forbes Women Ukraine, НВ, MMR, Mind!, WoMo
▪️ Автор книги “Жіночі секрети в PR технологіях”, “Бажаю щастя в особистому житті. Маркетинг”
▪️ Кращий маркетолог юридичного ринку 2017 та 2018 р.р. за версією видавництва “Юридична практика”
▪️ Спікер TEDx Women
▪️ Спікер FuckUp Nights
▪️ Спікер “Часопис”, Академія консалтингового бізнесу, спікер Вища школа комунікацій, ACC, EBA, АПУ.
▪️ Досвід в PR і маркетингу – 17 років
▪️ Сертифікований бізнес-тренер
▪️ Колумніст Forbes Women Ukraine, НВ, MMR, Mind!, WoMo
▪️ Автор книги “Жіночі секрети в PR технологіях”, “Бажаю щастя в особистому житті. Маркетинг”
▪️ Кращий маркетолог юридичного ринку 2017 та 2018 р.р. за версією видавництва “Юридична практика”
▪️ Спікер TEDx Women
▪️ Спікер FuckUp Nights
▪️ Спікер “Часопис”, Академія консалтингового бізнесу, спікер Вища школа комунікацій, ACC, EBA, АПУ.
Майстер-клас буде корисним для:
● тих, хто хоче з маленького бізнесу зробити корпорацію;
● менеджерів, які хочуть стати CEO;
● менеджерів з розвитку бізнесу;
● маркетологів для власного розвитку;
● всіх, хто вважає, що весь світ може стати його клієнтом.
За результатами майстер-класу ви:
▪️ Сформуєте розуміння, що таке клієнтоорієнтована комунікація і як правильно її будувати.
▪️ Отримаєте ефективні інструменти побудови клієнтоорієнтованих комунікацій у себе в компанії в цілому і для себе особисто зокрема.
▪️ Розвинете вміння і гнучкість в налагодженні необхідних контактів, а також комунікацій зі справжніми і перспективними клієнтами.
▪️ Розберетеся, які бувають психотипи клієнтів, що і як з ними робити, щоб вони залишалися клієнтами.
▪️ Сформуєте розуміння, що таке клієнтоорієнтована комунікація і як правильно її будувати.
▪️ Отримаєте ефективні інструменти побудови клієнтоорієнтованих комунікацій у себе в компанії в цілому і для себе особисто зокрема.
▪️ Розвинете вміння і гнучкість в налагодженні необхідних контактів, а також комунікацій зі справжніми і перспективними клієнтами.
▪️ Розберетеся, які бувають психотипи клієнтів, що і як з ними робити, щоб вони залишалися клієнтами.
Всі кошти зібрані від проведення заходу будуть передані на реалізацію програми «Гідна старість» МБФ Let's help.