Багато експертів зазначають, що часто криза стає відправним моментом для росту та розвитку бізнесу. Зміна структури споживання, взаємин з клієнтами, поява нових потреб та перебудова бізнес-моделей, все це може створити підґрунтя для розвитку, або навпаки — зменшити прибутковість бізнесу та призвести до його поступового занепаду.
Соціальне підприємництво особливо вразливе до зміни обставин, оскільки часто пов’язане із вразливими верствами населення й у час коли потреби клієнтів все більше ростуть, необхідно приймати ефективні та швидкі рішення.
Яким чином будувати свою маркетингову стратегію, аби продажі не падали, а щасливими були не лише клієнти, а й власники - ми поговоримо під час вебінару: “Маркетинг для соціальних підприємців”.
Де і Коли?
24 грудня 16:00-17:15
Онлайн платформа Zoom
Про що ви вебінар?
На вебінарі поговоримо:
- як налагодити продажі, які впали;
- як побудувати маркетингову стратегію в період кризи;
- як будувати відносини з клієнтами в умовах невизначеності;
- які дієві канали продажів та комунікації обрати;
- що необхідно для залучення клієнтів та формування лояльності
Спікери:
- Роман Гавриш, співзасновник агенції Aimbulance, маркетолог. Лектор і ведучий навчальних програм у Києво-Могилянській бізнес-школі.
- Петро Дарморіс, експерт із соціального підприємства, академічний директор Української Соціальної Академії.
Як приєднатися до вебінару?
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням:
https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZ0uf-morjgtE9fsSAnoHA1PmLxaXWmBn-OY
Social vector
Серія вебінарів “Social vector” пропонує способи вирішення найгостріших соціальних проблем за допомогою бізнес-інструментів. Ми прагнемо познайомити соціально небайдужих українців з концептом соціального підприємництва та запропонувати соціальним бізнесменам, які вже працюють, ідеї для вдосконалення їхньої роботи.
Організатор
Українська соціальна академія навчить заробляти стабільно та вирішувати при цьому соціальну проблему.
Контакти:
Українська соціальна академія
account@social-academy.com.ua