Ви знаєте, що соціальні ініціативи теж надають послуги? І кожна людина проходить через певні точки контакту із організацією чи соцпідприємством, стає користувачем цих послуг.
Як побудувати ланцюжок взаємодії так, щоб людина отримувала тільки позитивні емоції після контакту з вашою ініціативою? Маємо відповідь — звернутися до сервіс-дизайну.
Сервіс-дизайн — це проектування точок контакту людини з послугою чи продуктом. Такий метод дозволяє краще зрозуміти, який шлях проходить людина, коли стикається із вашою організацією. І від цього — краще пропрацювати ланцюжок взаємодії аудиторії із соціальною ініціативою.
Проектувати послуги у громадському секторі навчить Rodion Sorokin — партнер, керівник практики сервіс-дизайну в DOT_DOT Innovation. Сім років він керував створенням цифрових рішень для рітейлу та електронної комерції в OWOX и Facelet. Реалізував проекти для Rozetka, Eldorado, Фокстрот, Comfy, Moyo, GoodWine, Fiat, Subaru.
Протягом вебінару обговоримо:
✔️ Чим відрізняється проектування продуктів від проектування послуг
✔️ Де застосовують сервіс-дизайн і які завдання він вирішує
✔️ Що заважає організаціям створювати кліентоорієнтовані послуги
✔️ Як додати голос користувача в процес прийняття рішень
✔️ Етапи створення кліентоорієнтованих послуг
✔️ Як створювати прототипи і тестувати послуги
Вебінар буде корисним для керівників громадських організацій та соціальних підприємств, для проектних менеджерів та для всіх, хто взаємодіє із бенефіціарами громадських організацій.
Коли: 2 квітня, о 19:00.
Зареєструватися на вебінар: https://probono.org.ua/events
Участь у вебінарі безкоштовна для представників третього сектору. Згодом усі охочі зможуть придбати запис вебінару вартістю 100 гривень. Ці кошти підуть на організацію безкоштовних офлайн-подій Pro Bono Club Ukraine.