Нікого вже не здивуєш професією підприємця, а от як воно? заробляти гроші і бути імпакт-мейкером, щоб щодня робити важливі соціальні зміни?
Тільки два дні разом із віденською організацією Global School for Social Leaders розберемо, як працює соціальний бізнес та створимо бренд-стратегію для фандрейзингу коштів на соціальні проекти/соціальні підприємства/civic tech.
Що буде:
?Дослідимо соціальний бізнес: як працює і що для цього потрібно.
?Розглянемо найбільш поширені проблеми всередині організації та шляхи їх вирішення.
?Використаємо Social Innovation Tool-Box (https://sinnhub.org/en/socialbox/), як засіб управління соціальними інноваціями.
?Будемо створювати стратегію просування власного проекту.
?Розберемо інструменти пошуку й підтримки проектів faith-based та неприбуткових організацій.
?Дізнаємося, де шукати партнерів та соціальних інвесторів у Європі.
?Включимо у свій арсенал практичні методи управління проектами, business intelligence, інноваціями з кращого досвіду закордонних соціальних новаторів.
Спікер:
Roberto A. Arrucha (Австрія) — імпакт-інвестор, що підтримав понад 10 соціальних стартапів у 6 країнах світу; фаундер та директор в The Social Innovation Hub, директор освітньої організації Global School for Social Leaders; ментор та консультант у роботі з соціальними підприємцями, некомерційними організаціями й громадами.
Модераторка:
Alina Bocharnikova (Україна) — координаторка з розвитку соціального підприємництва у Future Development Agency, тренерка та консультантка з соціального підприємництва.
У результаті воркшопу учасники отримають:
?Фандрейзингову стратегію, яка допоможе залучити фінансування для свого проекту у Європі.
?Нетворк соціальних інноваторів та підприємців.
?Сертифікат про проходження воркшопу.
?Матеріали тренінгу з Social Innovation Tool-Box.
Буде цікаво: стартаперам, інноваторам, соціальним підприємцям, імпакт-мейкерам, проектним менеджерам та фандрайзерам некомерційних організацій.
Мова заходу: англійська
? Коли: 22-23 вересня, 10:00-19:00
? Де: 1991 Civic Tech Center,
вул. Мечникова 2, БЦ Парус (18 поверх)
Квитки:
850 UAH — за попереднім замовленням
1000 UAH — у день івенту
?Є лише 20 місць, тому не баріться.