Піклування про екологію та свідоме споживання стали стилем життя для багатьох. Із кожним днем дедалі більше людей переходять на "зелений" спосіб життя: використовують альтернативну енергію у побуті, сортують сміття та зменшують використання поліетилену, пересідають на електромобілі. Такі позитивні зміни у суспільстві відбуваються завдяки впливу багатьох факторів, зокрема, діяльності екологічних організацій. Про одну з них ми розповімо вже зараз.
Hubbub — екологічна організація, розташована у Лондоні, Великобританія. З 2014 року Hubbub розробляє кампанії, які надихають людей на екологічний спосіб життя. З початку заснування Hubbub, кампанії організації охопили понад 3,7 мільярда людей. Загалом надихнули 675 803 людей на те, аби підтримати 2814 людей, щоб перетворити їхній спосіб життя на більш стійкий спосіб життя.
У чому секрет популярності Hubbub?
У організації вважають, що для створення позитивних змін довкілля в потрібному масштабі, необхідно залучати людей за допомогою поширення знань, а не звинувачень, та надихати на практичні дії, які корисні для людини та її оточення. Завдяки великому списку достатньо масштабних партнерів (IKEA, McDonald’s, M&S, Starbucks), Hubbub організовує акції, які доступні та актуальні щодня, пропонуючи практичні та реалістичні рішення, які допомагають скоротити відходи: наприклад, нагадати про те, що можна довше носити одяг, тим самим заощадити гроші та створити чистіші простори для проживання та роботи.
Як влаштована робота Hubbub?
Співпраця є основною формою роботи організації. Працівники компанії постійно експериментують, вчаться та розвиваються, діляться результатами та новими знаннями, заради того, щоб якомога більше людей дізналося про екологічні проблеми свого району чи містечка. У організації вірять, что можуть надихнути людей на реальні дії у ігровій формі та сприяти довготривалим змінам у суспільстві. І це дійсно працює. Ось деякі з успішних кейсів Hubbub:
Hubbub x Starbucks
Чи знали ви, що звичайні паперові стаканчики для кави неможливо переробити як звичайне сміття? Статистика продажів кав’ярень показала, що лише у Великобританії щороку використовують через майже 3 мільярди кавових чашок. Але ці чашки виготовлені не просто з паперу, а з надзвичайно міцного поєднання паперу та пластику. Для їх вирішення потрібна спеціальна технологія переробки. Такі переробні заводи існують, але через відсутність інфраструктури для збору чашок окремо та недостатню обізнаність про те, що їм потрібен конкретний контейнер, і лише 4% переробляються. Вирішення цієї ситуації полягало у збільшенні вартості кави всього на 5 пенсів, які будуть спрямовані на розвиток екологічної інфраструктури. Як не дивно, щорічний приріст продажів Starbucks зріс з 2.2% to 5.8%, і тому було прийнято рішення зробити цю акцію загальнонаціональною.
#AirWeShare
Забруднення повітря невидиме. Великі станції моніторингу повітря та різноманітні програми для відслідковування якості повітря дозволяють нам добре зрозуміти загальний рівень забруднення в містах, але мало відомо про те, скільки людей піддаються впливу. Щоб дослідити, як наші щоденні дії впливають на те, наскільки забрудненню ми піддаємось, і вивчити способи, як ми всі можемо зменшити експозицію, зменшити забруднення та додати свій голос до заклику до чистого повітря, Hubbub створили кампанію #AirWeShare.
Організація видала прилади, які відслідковують якість повітря десяти лондонцям на тиждень, щоб відстежувати, коли і де вони найбільше піддаються забрудненню повітря. Прилади, надані Лондонським коледжем Кінгс, відслідковують рівень вуглецю — який зростає з кожним роком більше і більше у містах з великим трафіком. Ось що вдалося виявити: ">
Доєднатися до акції могли всі охочі, для цього було необхідно поділится публікацією з хештегом #AirWeShare та розповіддю про те, як впливає на вас забруднення, які зміни ви хотіли б побачити та маєте можливість зробити, що надихнуло вас у цьому відео? Такі прості дії викликали інтерес з боку суспільства, і британці замислилися, як вони можуть допомогти довкіллю та покращити стан повітря у своєму регіоні.
IKEA x Hubbub
Завдяки підтримці Hubbub, IKEA розробила "Live LAGOM» — найбільшу в світі кампанію зі зміни поведінки споживачів. Live LAGOM планувалася як трирічна співпраця з IKEA, щоб дослідити, як сила громади та індивідуальною підтримка може надихнути людей жити більш екологічно. Проєкт був створений у співпраці з IKEA та Університетом Суррей, і після трьох років експериментів, став частиною повсякденного бізнесу в IKEA. Сьогодні він продовжує мати великий вплив на життя людей, які взяли участь, і яких ще називають «лагомери».
Що таке LAGOM? «Жити Лагом» - це філософія гармонійного життя: не відмовлятися від того, що ви любите, але й не використовуючи більше, ніж вам потрібно. І як виявилося у результаті цього експерименту, завдяки силі спільноти жити лагом може бути легко, доступно та весело.
Усі акції Hubbub легкі, веселі та корисні для суспільства і планети. До них легко долучитися та легко змінити бодай щось у своєму звичному житті, піклуючись про навколишнє середовище та людей, які вас оточують.