Комунікації — це голос бізнесу, і без нього досить складно вижити. Але як зробити так, щоб цей голос лунав голосно та чітко, але не нав’язливо? Щоб про вас почула саме ваша аудиторія? У цьому пості ми розглянемо способи, як це зробити та поділимося цікавими лайфхаками.
Опишіть свою аудиторію якомога детальніше
Можливо, звучить дивно, але вам необхідно уявити конкретну людину (можна навіть цілком реальну, з вашого оточення, наприклад), і повністю розписати її графік дня, вподобання, інтереси, рід діяльності та навіть місця, де вона найчастіше буває. Так вам буде легше зрозуміти цінності вашої аудиторії та знайти більш точний підхід. Спочатку буде складно уявити, але згодом ви звикнете до такої вправи для мозку :)
Оберіть найкращий для вашої аудиторії канал комунікацій
У якій соціальній мережі ваш споживач проводить найбільше часу? Це Facebook, Instagram чи Telegram? Враховуючи інтереси вашої аудиторії, ви можете підібрати саме той інструмент, який підходить вашому підприємству. Звісно, рекламне охоплення більше у Instagram та Facebook, але може бути й так, що ваша аудиторія сидить у Telegram. Експериментуйте з форматами постів, влаштовуйте інтерактив та опитування, прислуховуйтесь до вашої аудиторії і вона вам віддячить.
Зробіть сторінку вашого підприємства такою, на яку хочеться повернутися
Зробити це доволі просто завдяки балансу між освітнім та розважальним контентом. Якщо ви виготовляєте аксесуари з перероблених матеріалів, розкажіть, скільки ресурсів рятує ваш рюкзак. Якщо у вас «добра» кав’ярня, викладіть оригінальний рецепт кави зі спеціями і влаштуйте флешмоб серед вашої аудиторії. Варіантів багато і ваш політ фантазії — найкращий помічник у цьому :)