У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Посібник містить силлабус курсу, перелік рекомендованих джерел, рекомендованих форм роботи під час семінарських і практичних занять, опис змісту кожної теми, глосарій.
Матеріали посібника були апробовані під час пілотування курсу в Українському католицькому університеті, Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та Харківському національному університеті будівництва та архітектури.
Видання призначене для викладачів закладів вищої освіти, може бути корисним для тренерів, студентів бакалаврських і магістерських програм, а також тим, кого цікавить створення і розвиток власного соціального підприємства.
Особливу подяку міжнародний партнерський проект «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» у підготовці методичного посібника висловлює Василю Назаруку - засновнику Всеукраїнського ресурсного центру розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи» на базі Школи соціальної роботи Національного університету «Києво-Могилянська академія».