Як і в будь-якому бізнесі, у соціальному підприємництві є тренди, які так чи інакше впливають на індустрію. Ми проаналізували декілька десятків соціальних підприємств та їх роботу, аби виділити для вас найголовніше.
- Екологічність
Усім добре відомо, що потрібно берегти природу та намагатися зменшити негативний вплив на неї. Менше пластику, менше паперу, менше безглуздих покупок та більше усвідомленого споживання. Здавалося б, прості істини, відомі усім, але дотримуватися їх буває незручно та складно, тому варто замислитися над покращенням інфраструктури на більш еко-френдлі, аби заохотити більше людей до екологічного способу життя. Можливо, у вас вже є ідея?
- Локальність
Коли ми розбиваємо велику ціль на кілька маленьких — набагато простіше побачити швидкий результат і відчути задоволення від процесу. Так само радимо робити і з глобальними цілями, адже, врятувати увесь світ звучить класно, але для цього варто почати зі зміни світу навколо себе. Це практично та реалістично.
- Користь із задоволенням
Природа людської психіки спонукає шукати задоволення, а етичні норми закликають до того, щоб бути свідомим та корисним для суспільства. Соціальні підприємства все більше переймають тренд на виготовлення товарів, які будуть приносити насолоду покупцеві та користь для суспільства. Наприклад, дизайнерський декор для дому з переробленого пластику чи неймовірно смачне печиво, спечене хлопцем чи дівчиною з аутизмом, і гроші від продажу цього печива йдуть на підтримку на реабілітацію людей з РАС.
- Інтерактивність
Тренд на інтерактивність прослідковується і в звичайному бізнесі. Аудиторії хочеться взаємодіяти з брендом, хочется внести свій вклад в історію. Зростає попит на персоналізовані речі, бо їх унікальність притягує покупця наче магніт. Дозвольте вашій аудиторії взяти участь у створенні вашого товару.