Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» визначила переможців соціальної програми «Ти зможеш – METRO допоможе». Один із п'яти критеріїв оцінки проектів - елементи підприємництва.
Хто переміг
Київський регіон – благодійна організація «Фонд «АСПЕРН» з проектом «Здорова кухня для дітей та молоді», метою якого є вдосконалення роботи кухні, програми харчування дітей та молоді, підвищення компетенції працівників, які працюють з дітьми з питань здорового харчування та здорового способу життя, проведення різноманітних заходів та кулінарних майстер-класів.
Східний та Південний регіон – благодійний Фонд «Карітас Маріуполь» із проектом, метою якого є створення кризового фонду для забезпечення базових потреб людей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Східний та Південний регіон – благодійний Фонд «Карітас Полтава» з проектом «Тренінгова кухня для підлітків та молоді з інвалідністю», метою якого є створити та облаштувати тренінгову соціальну кухню, де підлітки та молодь з інвалідністю зможуть отримувати кулінарні навички та проводити пізнавальні зустрічі.
Західний регіон – громадська організація «Лярш-Ковчег», з проектом «Моя особливість – моя перевага», метою якого є підвищити рівень соціалізації людей з розумовими порушеннями у суспільстві, поліпшити соціально-побутові навички (самообслуговування, позитивної поведінки, приготування їжі, прибирання, користування грошима, орієнтування в просторі, користування електротехнікою, тощо).
METRO Україна надасть переможцям одноразову благодійну допомогу у вигляді продовольчих та непродовольчих товарів з асортименту торговельних центрів METRO до кінця вересня 2019 року.
Поза конкурсом
«МЕТРО Кеш ендКері Україна» також не змогла оминути увагою проекти, які найбільше відповідають тим ініціативам, які вже впроваджує компанія. Тож в рамках соціальної програми «Ти зможеш – МЕТRО допоможе» представники компанії підготували ще декілька номінацій для тих організацій, які подавали свої проекти.
МЕТRО прагне стати лідером з підтримки незалежного бізнесу, тому кожного другого вівторка жовтня компанія святкує День підприємця. Тож організація, яка розповіла про проект, який найбільше відповідає баченню соціального підприємництва, а саме: благодійна організація «Відкрите серце» та їхня мотивація людей повертатись в сільські райони, на дачні ділянки, де виживати людям вдається за допомогою сільського господарства, рибальства чи лісового господарства, отримала свою підтримку від компанії.
Чому і як METRO підтримує соціальні проекти
Компанія METRO розуміє, що наше суспільство живе в період економічних, екологічних, соціальних та культурних викликів. Проте команда «МЕТРО Кеш ендКері Україна» також переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації цих викликів у можливості. Керуючись чітким баченням відповідального ведення бізнесу в усіх сферах своєї діяльності, METRO працює сьогодні для впевненого завтра, як для своїх працівників та їхніх сімей, так і для місцевих громад та суспільства загалом.
І підтримувати тих, хто цього найбільше потребує, допомагають компанії саме надійні та доброчесні партнери. Тож щоб надати благодійним та громадським організаціям ще більше можливостей для реалізації їхніх проектів з допомоги незахищеним верствам населення, у липні 2019 року компанія «МЕТРО Кеш ендКері Україна» вперше провела соціальну програму «Ти зможеш – МЕТRО допоможе». У рамках цієї програми представники компанії запросили організації, які співпрацюють з їхнім соціальним партнером Київським міжнародним благодійним фондом «Фудбенк» подати для участі свої проекти, які відповідають як мінімум одній з Цілей сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй та спрямовуються не лише на надання благодійної допомоги у вигляді пожертв, а й відображають цінність для суспільства та здійснюються в рамках стратегії організації-учасника програми.
16 жовтня «МЕТРО Кеш ендКері Україна» втретє святкуватиме День продовольства, який є прекрасною можливістю сприяти всесвітній поінформованості населення щодо світової продовольчої проблеми та укріплення солідарності в боротьбі з голодом, недоїданням і злиднями. Тож у цьому році, в рамках святкування, компанія підтримає проект благодійного фонду «Карітас Запоріжжя» – соціальну їдальню «ДруZі» і надасть їм кухонне приладдя для повноцінного функціонування їдальні.
Всесвітній день води для МЕТRО вже не перший рік є чудовим приводом для інформування про важливість цього ресурсу, а також можливістю допомогти покращити водні та санітарні умови в Україні. Тож у рамках цього проекту в березні 2020 року компанія підтримає Івано-Франківський геріатричний пансіонат та встановить там системи для очищення води, допоможе у забезпеченні вихованців благодійних організацій «Відкрите серце» та «Ти – ангел» засобами особистої гігієни та миючими засобами для створення гідних санітарних умов, а також надасть багатодітним сім’ям, якими опікується благодійний фонд «Карітас Полтава» – надзвичайно потрібні для них пральні машинки.
Як відбувалися відбір та оцінювання
У програмі взяли участь 27 благодійних та громадських організацій, які розповіли про 54 проекти, що впроваджують в рамках своїх соціальних ініціатив.
Усі організації, які подали свої заявки на участь в програмі, були розділені згідно з регіонами їхньої присутності. З Південного регіону компанія отримала лише одну заявку на участь в програмі. Тож, представники «МЕТРО Кеш ендКері Україна» прийняли рішенняоб’єднатиСхідний та Південний регіони і серед цих учасників визначити чотирьох фіналістів та двох переможців – як результат наступного етапу програми.
Згідно з результатами першого етапу соціальної програми, благодійні та громадські організації з інших регіонів, виявилися набагато активнішими, тож з Київського регіону компанія отримала на розгляд 18 проектів, зі Східного – 22, а із Західного – 12 проектів.
Наступним етапом соціальної програми «Ти зможеш – МЕТRО допоможе» стало оцінювання проектів, які подали для участі. При оцінюванні усіх учасників, журі соціальної програми, до складу якого ввійшли представники Київського міжнародного благодійного фонду «Фудбенк» та соціально відповідальні співробітники Офісу підтримки торговельних центрів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», керувалися п’ятьма критеріями: «Чітке висвітлення проекту та реальність його реалізації», «Важливість для суспільства», «Актуальність для METRO», «Успіх клієнтів» та «Підприємництво».
У фінал програми пройшли 8 проектів. Визначення переможців відбулося 5 вересня у рамках зустрічі «Ти зможеш – METRO допоможе», присвяченій Всесвітньому дню благодійності.
"Для мене важливо, що серед критеріїв оцінювання соціальних проектів було підприємництво. Так, нині навіть притулки, геріатричні установи і центри для людей з інвалідністю думають про те, щоб заробляти на себе, а не просити. Соціальні проекти часто "здуваються" саме через споживацьке ставлення до допомоги. Адже люди цінують лише те, до чого доклали певних зусиль. Вдячна METRO за те, що спонукає розвиток соціального підприємництва", - зазначила учасниця журі Леся Ярошенко, інформаційний менеджер проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу», який виконується за підтримки Європейського Союзу.
Компанія METRO Україна запросила всіх учасників соціальної програми долучитися до зустрічі, присвяченій фіналу соціальної програми та дізнатися ще більше про корпоративну соціальну відповідальність компанії, а також послухати зовнішніх спікерів.
Запрошеними спікерами стали:
- Володимир Іванов, Голова правління КМБФ «Фудбенк», який розповів про найкращі міжнародні та локальні практики фонду з допомоги людям, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- Марія Захарченко, Координаторка програм Фонду Східна Європа, яка поділилася інформацією щодо ініціатив місцевого соціального та економічного розвитку, а також розповіла про соціальне підприємництво;
- Леся Ярошенко, Кандидат наук із соціальних комунікацій, інформаційний менеджер проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу», який виконується за підтримки Європейського Союзу, також продовжила важливу тему соціального підприємництва та розповіла про досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу»;
- Анастасія Мартиненко, Голова громадської організації «О.ЗЕРО», поділилася своїми простими звичками життя за принципом «нуль відходів», що змінюють світ.
Активну участь у заході взяли й співробітники компанії, які долучилися до команди журі, а також поділилися найкращими практиками сталого розвитку METRO зі всіма присутніми. Щоб не лише розповісти, а й показати як відповідально компанія веде свою операційну діяльність в торговельних центрах METRO, Сергій Бурсаков, Директор ТЦ METRO Позняки, провів для гостей екскурсію торговою залою магазину та розповів багато цікавих фактів про функціонування мережі.
Завершилася зустріч «Ти зможеш – METRO допоможе» визначенням та нагородженням переможців. Оцінювання фіналістів проводили 10 членів журі, серед яких представники Київського міжнародного благодійного фонду «Фудбенк», соціально відповідальні співробітники Офісу підтримки торговельних центрів «МЕТРО Кеш ендКері Україна», зовнішні експерти сфери соціальної відповідальності, а також представники добре відомих благодійних фондів в Україні. Кожен фіналіст мав можливість самостійно представити свій проект, після чого на них чекала серія питань-відповідей від журі та учасників зустрічі. Особливо жвава дискусія супроводжувала саме цю частину заходу, адже всі розуміли важливість прийняття фінального рішення.
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash&Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 15 років діяльності в Україні METRO Cash&Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2017/2018 фінансовий рік (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) склав 523 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO.Більше інформації: www.metro.ua
METRO – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 26 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у 36,534 млрд. євро у 2017/2018 фінансовому році (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKROCash&Carry та Real, а також напрямок доставки та діджитал-проекти. Більше інформації: www.metroag.de.