Останні 18 примірників посібника для викладачів курсу "Соціальне підприємництво", виданого в межах проєкту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» за підтримки Європейського Союзу, дістануться тим навчальним закладам і бібліотекам, які першими надішлють заявку. Пропозиція відкрита до 30 серпня 2020 року.
Як отримати друкований посібник для викладачів соціального підприємництва
Кожен заклад освіти або бібліотека може отримати до трьох примірників видання.
Для цього слід написати офіційний лист у довільній формі за підписом і мокрою печаткою уповноваженої особи (наприклад: ректор, заступник ректора, декан, директор бібліотеки) на ім’я директора БО «Український форум благодійників» Нюхіної Поліни Олександрівни з таким формулюванням: «Просимо передати в якості благодійної допомоги посібник для викладачів «Соціальне підприємництво» за наук. Редакцією к.е.н. А.О. Корнецького – К.: Фамільна друкарня Huss, 2019 – 160 с. (УДК:316.334.23:334.722(075.8) С69) в кількості ___ шт».
Увага! Установа, що робить запит на отримання посібника, має бути неприбутковою та разом із листом проханням має надати довідку про неприбутковість.
Поштова адреса: 01042, м. Київ, бульвар Дружби Народів, 21, кв. 7
Електронна версія посібника - у вільному доступі на порталі Social Business In UA:
Про посібник
У книзі представлені основні підходи до розуміння соціального підприємництва, принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Посібник містить силабус курсу, перелік рекомендованих джерел, рекомендованих форм роботи під час семінарських і практичних занять, опис змісту кожної теми, глосарій.
Матеріали посібника були апробовані під час пілотування курсу в Українському католицькому університеті, Національному університеті «Києво-Могилянська академія» та Харківському національному університеті будівництва та архітектури.
Видання призначене для викладачів закладів вищої освіти, може бути корисним для тренерів, студентів бакалаврських і магістерських програм, а також тим, кого цікавить створення і розвиток власного соціального підприємства.
«Посібник містить ґрунтовну інформацію щодо класифікації основних підходів до визначення поняття «соціальне підприємництво», історії розвитку, систематизації міжнародного та українського досвіду соціального підприємництва. Також цікавим є матеріал щодо особливостей бізнес-моделювання в соціальному підприємництві, вимірювання соціальної цінності проекту та формування стратегії розвитку соціального бізнесу», - ділиться враженнями учасниця осіннього тренінгу Social Business In UA для викладачів Наталія Якимова, кандидат економічних наук, провідний викладач кафедри менеджменту та поведінкової економіки Донецького національного університету імені В. Стуса.