«Або людям допомагати – або гроші зароблять… скажуть ваші родичі, батьки та «досвідченні у всіх темах» сусіди. Ти або активіст, або бізнесмен….» Фразочка року так зі 2003-го. І якщо в це вірити, то пора конструювати машину часу та відправляти всіх ваших радників у 2001 рік. Агов, кожен бізнес неминуче має стати соціально відповідальним! Бо головна місія сучасного бізнесу – це вирішити проблему споживача та служити йому на благо. Змінюйся – або йди геть із сучасного ринку!
То бути соціально відповідальним бізнесом чи соціальним підприємством? В чому різниця і як обрати свій власний підприємницький шлях? Як знайти власну відповідь на потребу суспільства і який арсенал знань тобі при цьому знадобиться – ми нещодавно дізнавалися на Літній школі з соціального підприємництва в Одесі.
Кожне навчання, як і кожна прочитана книга, цінується не лише змістом, а реальними змінами, на які вони тебе підштовхнули! Для мене цінною стала зустріч із крутою командою креативного агентства E/G/Y. Стратегія та підходи партизанського маркетингу – це найбільш вдалий спосіб просування ідей та проектів для третього сектору і суспільно корисних ідей!
Ось його головні ідеї:
- Креативний підхід, забудьте про шаблони і стандартну рекламу;
- Продуманий психологічний вплив на суспільство;
- Мінімальний бюджет – і це реально працює;
- Акціонізм – вдало спланована акція не може бути повторена (не той ефект, традиція – це тільки на свята).
Якщо хочете поширити вашу ідею – креативте, повністю відкиньте всі шаблони і «чудіть», якщо ваш проект концептуально це дозволяє. Будьте першопрохідцями, навіть, якщо ви живете не в індустріальному мегаполісі!
Величезна подяка організаторам і координаторам проекту #SocialBusinessInUA, адже від такої програми та дбайливого ставлення до кожного учасника, не можна залишитися байдужим!
Не важливо, в якому місті ти народився – важливо, що ти для нього зробиш! Всім змінотворцям легкого шляху і досягнення поставлених цілей!