Один класик сказав: «Товар коштує рівно стільки, скільки за нього готовий заплатити покупець». Ця фраза демонструє нам різницю між цінністю (готовий заплатити) і ціною (коштує) на запропонований товар. Регулювання ціни повинно визначатися стратегією вашої компанії. Якщо ваш продукт істотно відрізняється від продукту найближчого конкурента, і клієнт готовий за нього заплатити заророновану ціну, - мабуть, не варто знижувати ціну, тільки через те, що зараз криза в економіці. З іншого боку, знизивши ціну, ви зможете збільшити (зберегти) обсяги продажів. Це позначиться на збільшенні (збереженні) прибутку. В такому випадку оптимізуйте ваші витрати. Подивіться, на чому ви зможете заощадити: оренда, сировина / матеріали, канали продажів тощо. Знизивши витрати, але зберігши націнку ви можете безболісно для бізнесу знизити і ціну. До речі робота в онлайні дозволяє не тільки оптимізувати витрати, але і збільшити обсяги продажів. «Пограйтеся» з декількома бізнес-моделями. Адже не завжди обов'язково знижувати ціну на продукт, можна запропонувати і інші вигідні для клієнта умови: розстрочка, оренда замість купівлі, післягарантійне обслуговування тощо. Важливо також розуміти, на якій стадії життєвого циклу знаходиться ваш продукт: впровадження, зростання, зрілості або спаду. Це дозволить вам сформувати більш гнучку цінову політику.