Доброго дня! Канали продажу - це один з ключових елементів бізнес-моделі компанії. Тому якщо звичайний канал продажу не працює, потрібно шукати альтернативні: 1) Обдзвоніть ваших клієнтів та запропонуйте їм зробити передзамовлення. Адже коли криза мине, підвищиться не тільки попит, але і ціна. 2) Замість продажу, запропонуйте оренду (це підійде, якщо у вас дорогий продукт або послуга). 3) Використовуйте інструменти up-sell (підняття суми продажу) та cross-sell (перехресні продажі). 4) Підвищіть лояльність клієнтів до вас за рахунок бонусів, акцій, подарунків (бажано безкоштовних, але таких, що мають цінність для клієнта). 5) Збільшуйте інтернет-продажі через власний сайт, маркетплейси та соціальні мережі. 6) Поліпшіть комунікацію з клієнтами: питання-відповіді, блоги, сторітелінг тощо.