Вхід Реєстрація

Тrava.UA Social Business: Карпатські авторські чаї та зілля, трав’яний туризм, екокейтеринг SBinUA

Підприємство

Контакти

Детальна інформація

  • Сфера бізнесу: Відпочинок і дозвілля, Екологія, Інновації, Культура та мистецтво, Освіта, Охорона здоров'я, Розвиток території, Сільське господарство, Соціальна діяльність незахищених груп, Туризм, Харчові продукти
  • Тип соціального підприємства: Інше, Реінвестування прибутку
  • Заради кого працюєте: Громади, Діти і молодь, Жінки, Літні люди, Люди з особливими потребами, Люди у складних життєвих обставинах, Переселенці
  • Дата заснування: 01.03.2018
  • Організаційна форма: Інше
Про підприємство

соціальне підприємництво Тrava.UA - Карпатські авторські чаї та зілля, трав’яний туризм, екокейтеринг. Екологічність думок і дій, інвестиції в культуру та розвиток дітей - не просто напрямок бізнесу, це філософія, за якою ми живемо. 15 % чистого прибутку ми інвестуємо на вирішення соціокультурних завдань на сході України (культурно-освітні заходи, екологічні акції та інші активності)

Послуги

В переліку наших послуг: =1= Продаж дикорослих трав, прянощів та чаїв власного збору та виробництва (36 позицій). =2= Надаємо послуги екологічно відповідального екокейтерингу: не користуємось чаями в одноразових пакетиках, користуємося безпечними мийними засобами. =3= Запрошуємо туристичні групи насолодитись трав’яними мандрівками в Карпатах. =4= Пропонуємо майстеркласи з виготовлення чаїв та авторські освітні програми. =5= Виконуємо замовлення на створення індивідуальних зборів за порадою ваших дієтологів. =6= Корисна та безкоштовна послуга для наших постійних покупців: чай конструктор або рецептура чаїв за індивідуальними побажаннями. Подивиться склад чаю - якщо якась травка або ягода Вам не смакує, то ми запропонуємо іншу))

Місія підприємства

Наша місія в поширенні культури сталого стратегічного розвитку громадянського суспільства - дітей та молоді. Сприяння становленню ідеї філантропії в Україні засобами соціального підприємництва. За мету взято сполучення підприємництва з допомогою дітям, які опинились у складних життєвих обставинах. Також популяризація якісної натуральної продукції, розвиток екологічної та підприємницької освіченості, розвиток малого аграрного бізнесу в Україні.

Історія створення

1 березня 2018 року стартувало соціальне підприємництво Тrava.UA - Карпатські авторські чаї та зілля, трав’яний туризм, екокейтеринг. Завдяки ініціативі волонтерів зі Східної та Центральної України. ====================== Усе почалося з історії однієї родини на Донеччині. Прадід, дід та бабуся засновника Тrava.UA були травниками. Сам засновник за освітою економіст юрисконсульт, але велику частину свого життя присвятив освітній роботі з дітьми та молоддю і на певному життєвому етапі вирішив відновити справу своїх пращурів. Народження ідеї розпочати власний бізнес з вирощування лікарських трав та прянощів народилася ще у 2013 році в Донецьку, але на заваді стала окупація рідного міста. Далі був переїзд у Київ, а згодом у Краматорськ, та початок волонтерської діяльності з допомоги дітям, які постраждали внаслідок війни на Сході: розбудова дитячого табору для ВПО, гуманітарна допомога, культурно-освітні заходи і десятки-сотні волонтерських ініціатив. ======================== У 2017, на третьому році волонтерства, прийшло розуміння важливості сполучення бізнесу з допомогою дітям, бо власні інвестиції в розвиток освітніх дитячих проектів – ідеальне рішення (особливо для волонтерів-філантропів). Далі було народження команди з друзів-благодійників з волонтерського середовища і плідна робота команди: мозковий штурм, написання стратегії соціального підприємництва, маркетингові дослідження, розробка бренд-буку та багато плідної роботи... Тетяна Лугова з Донецька, Надія Рижук з Кривого Рогу, Марія Ласкова з Києва та Максим Потапчук - веселий онук травників ))) ===І народилося гасло: Екологічність думок і дій, інвестиції в культуру та розвиток дітей - не просто напрямок бізнесу, це філософія, за якою ми живемо. 1 березня 2018 року – відбулося відкриття інтернет-магазину в соціальних мережах і саме ця дата вважається днем народження Тrava.UA

Історія успіху

Успішний старт в інформаційному полі, про нас написали: Сайт Espreso.TV, Громадське радіо, Журнал Український Тиждень, Gazeta.UA, сайт Elita.org.ua, Інформаційне агентство "Вчасно" та інші ЗМІ. ===== У межах 64-го Саміту з соціального підприємництва отримали відзнаку за доповідь Тrava.UA від доктора економічних наук, професора Яна-Урбана Сандала з Норвегії. ===== Виступили організаторами (регіональними представниками) заходу «Гараж ідей» з соціального підприємництва у місті Краматорську від SILab Ukraine, Українського форуму благодійників та компанії Civitta. На заході був справжній аншлаг - майже 60 людей! ===== Отримали диплом за доповідь на конференції "Трав'яний бізнес" у місті Миколаєві. ===== Стали випускниками хакатону із соціального підприємництва Social Business In UA-2018 в місті Одеса і постійними партнерами заходів проекту (організатори: Український форум благодійників, Impact Hub Odessa, SILab Ukraine). Успішна тренерська робота на тренінгу «Соціальне підприємництво з екологічною місією» в місті Копичинці. Організатори: ВГО «Поруч» у партнерстві з ГО «ASU Azerbaijan».

Реалізація місії підприємства

Працюємо над розвитком екологічної та підприємницької освіченості серед дітей та молоді з Донеччини та Луганщини. 15 % чистого прибутку ми інвестуємо на вирішення соціокультурних завдань на сході України (культурно-освітні заходи, екологічні акції та інші активності). Наприклад: завдяки нашому Міжнародному дитячому волонтерському проекту «Вишиті Мрії П та друзів», заснованому в 2015 році, діти навчаються праці та основам підприємництва, вивчають українські традиції та підвищують рівень екологічної освіченості: Апсайкл (upcycle) - вторинне використання речей. ZeroWaste - шлях до мінімізації відходів. Sustainable fashion - філософія споживання і виробництва одягу. Waste managment – менеджмент поводження з відходами. Recycle – переробка, повторний цикл використання. Закуповуємо матеріали для вдосконалення творчих навичок дітей, ігри для розвитку, книги, спортивний інвентар. З початку проекту охоплено 277 дітей віком від 4 до 16 років, наразі 60 дітей у п'яти містах на Сході.

Прибуток та фінансові показники

Інформація оновлюється та готується до публікації

Вплив діяльності

Інформація оновлюється та готується до публікації

Редактори

Максим Потапчук Відвідувач

Lorem ipsum dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Vel molestias laboriosam quas esse nostrum.

Шукайте

Реєструйтеся

Додавайте

Навчайтеся

Реєстрація

Вже маєте аккаунт? Вхід
Реєстрація через

Шукайте

Реєструйтеся

Додавайте

Навчайтеся

Вхід

Ще немає аккаунту? Зареєструйтеся
Вхід через

Шукайте

Реєструйтеся

Додавайте

Навчайтеся

Відновлення паролю

Шукайте

Реєструйтеся

Додавайте

Навчайтеся

Відновлення паролю

Шукайте

Реєструйтеся

Додавайте

Навчайтеся

Відновлення паролю